Hey ♥
Jakoś tak troszkę nudno :/ a ja chora w domu, ale mam przynajmniej czas aby wejść na bloga i popracować. Ostatnio nic ciekawego się nie dzieje, aleeee ,,coraz bliżej święta, coraz bliżej święta,, ! :D Każdy ze zima i ze zima,a ja wam powiem ze prawdziwa zima jeszcze nadejdzie, i będzie zimniej, bo ta kalendarzowa zaczyna się dopiero pod koniec grudnia, czyli jeszcze trochę czasu. A jak się długo siedzi w domu, to się dużo myśli, a jak się dużo myśli to nie jest za dobrze, całe życie byłam przekonana ze suszone winogrona to suszone winogrona a rodzynki rosną na rozdynkowcu ;3 i byłam w błędzie. Czasem nie mamy pewności, czy mamy rację, ale zdajemy sobie sprawę ze się mylimy. ;p A dziś jadłam suszone winogrona w czekoladzie. Mniam ♥

Jejku, Kwiatkowski <3
OdpowiedzUsuńTeż lubisz ten teledysk?
Zapraszam w wolnej chwili:
http://fashion-live-beauty.blogspot.com/
tak, lubię ♥
OdpowiedzUsuńwinogrona w czekoladzie ♥
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńCzyli rodzynki w czekoladzie.;) Zachęcam do obserwowania! ;*
OdpowiedzUsuńhttp://mina-doimika.blogspot.com/
uwielbiam:D
OdpowiedzUsuńobserwuje
http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/lovelyshoes.html
Haha, fajna teoria o rodzynkach i winogronach. Ja jak byłam młodsza też nie wiedziałam, że rodzynki to suszone winogrona. W sumie to ich nie przypominają w żaden sposób.
OdpowiedzUsuńwww.rosee-hirst.blogspot.com
Nie jadłam jeszcze winogron w czekoladzie hah! Ustaw sobie ikonkę obserwuj a z cie zaobserwujęę! Wejdziesz moze na mojego bloga? :**
OdpowiedzUsuńhttp://carpe-fucking-diem.blogspot.com/
cudny blog, zapraszam na nowy post :)
OdpowiedzUsuńsasanka-sasaanka1.blogspot.com
obserwujemy?