poniedziałek, 9 grudnia 2013

Cool, cooler, worse, better ♥ ♥

Eloszkaa ♥

              I zimnoo i ciemnoo, a dziś na przystanku trwała bitwa na śnieżki w najlepsze, i byliśmy jak te bałwany, choć śmiem mówić ze niektórzy i bez przebrań oryginalnie prezętują się ! ;d Dzisiejszy dzień był nawet nawet, ej nawet fajny :3 Zrobiła bym jakołś zimową sesję, ale niestety brak mi modelki :P może coś pokombinuję pod koniec tego tygodnia. W tym roku na wigilię, będzie nas bardzo dużo, mniewam, ze pojawi się całą rodzina. ;3 Mam nadzieje ze listy do Mikołaja napisane :D jeśli nie to nie będzie prezentów. hah. Ale czy te prezenty są tak ważne, może liczy się jeszcze dla kogoś świąteczna atmosfera i miło spełniony wieczór...?  ♥ 

 

i pompa xd. raczej bomba witaminowa :)

 

4 komentarze:

  1. a u mnie nie ma śniegu :c
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciągle deszcz ;c
    Zjadlłabym taką sałatkę ^_^
    Zapraszam;
    http://fashion-live-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi apetytu narobiłaś :P
    Zapraszam na konkurs! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog został nominowany do Libster Blog Awardz :)
    Więcej informacji:
    http://fashion-live-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń