poniedziałek, 24 marca 2014

Marzenia ! ♥ Czasem jest trudno udawać że wszystko jest dobrze..♥

Dziś na raz przeanalizuje dwa tematy, ten pierwszy o marzeniach. Jednak fajnie że te marzenia są ;p ♥ Można marzyć, tylko jednak część ich jednak się spełnia. A tu zacytuje mojego tatę, gdy chciałam żeby mi kupił lustrzankę. -Marze o niej tato, proszę. -Dobrze że marzysz o niej, jednak gdybym ci ją kupił na początku, to tak naprawdę, twoje marzenie, były by puste, dlatego spełnajmy je stopniowo. Jednak mi ją kupił ;pp. Więc nie pozostaje mi nic więcej, jak powiedzieć Marzenia. ;pp

Drugi temat to, to że czasem jest trudno udawać że wszystko jest dobrze.. No właśnie, zastanawiam się jak 10 sekund, zmienia twoje życie. Czasem mi przykro, że coś nie idzie po mojej myśli. Nie żałuje niczego, tylko oby było dobrze może żeby choć trochę, znowu było dobrze ;p. Niedługo moje urodziny a nie chcę nic, prócz świętego spokoju.  I chcę jednorożca ;pp
Daje swoje fotografie, taka tam ja. ;pp ♥
 Nikt nie zrozumie twojej sytuacji, jak ktoś kto przeszedł ją sam ;p.
Oby wasz tydzień był lepszy od mojego :)



Agnieszka...♥

21 komentarzy:

  1. Hejka, dziękuję, że zagłosowałaś :) geeklychicpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz interesujace notki :) ładne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia! co do marzeń, może nie wszystkie się spełniają ale warto marzyć, to wie kiedy i jakie marzenie się spełni ;-D zazdroszczę lustrzanki :-)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji jeśli będziesz chciała, buziaki ;-*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś pisałam u mnie o marzeniach. Jeśli jesteś zainteresowania, to zapraszam. :)
    Co do drugiego tematu - zgadzam się i rozumiem. Czasem ciężko i człowiek chce tylko świętego spokoju.
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Żyję w przekonaniu, że wszystkie marzenia się spełnią jeśli tylko z całego serca będzie się pragnęło je spełnić :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie każde marzenie da się spełnić, wszystko zależy od możliwości
    pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie trudno udawać, że jest ok ;(
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też marzę o lustrzance...:) Fajne zdjęcie *.*

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami trudno jest udawać, że wszystko ok. ;\
    Śliczne zdjęcie. :)))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lustrzanka nie jest konieczna jeśli ktoś potrafi robić profesjonalne zdjęcia cyfrówką :)
    Jeśli nie możesz sobie pozwolić na lustrzankę to polecam aparat hybrydowy :)

    Zapraszam do mnie na nową notkę :)
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, jednak lepszy aparat daje więcej możliwości ;p

      Usuń
  12. mam podobne zdanie do twojego na ten temat! nawet ostatnio pisałam o tym posta :)

    oleksandra-official.blogspot.com *zapraszam na konkurs*

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba bardzo polubiłam Twojego tatę! :) Ma bardzo dobre podejście do życia i do wychowania córki :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, ekstra post! ;3 Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz :)

    Pozdrawiam cieplutko ^^ http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się ♥
    lula-rasberry.blogspot.com
    Ja już obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post ^^ Też chcę jednorożca :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wierze, że marzenia się spełniają ;)
    Pozdrawiam,
    Martyna ;*

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wierzę, że moje marzenia się spełnią ♥ W końcu już powoli zaczęły ; DD
    Obserwujemy?
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto marzyć :) Daje nam to nadzieję na lepsze jutro :)

    http://life-is-my-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń